Infidelity

Jag har en filosofi angående trogenhet. Jag kan aldrig vara otrogen mot en tjej när jag placerar min trogenhet i min relation till mig själv. Har jag chica och jufsar runt med någon annan random hoe så befinner jag mig i en av två situationer. Antingen älskar jag egentligen min flickvän och då har min vildhavre inneburit en otrogenhet gentemot mina egna känslor och om jag känner att jag faktiskt ville kopulera min kollega istället för min "hjärtevän" så är ju känslan mitt förhållande bygger på inte stark nog och då innebär mitt förhållande i sig en otrohet gentemot mina egna känslor. Så lojaliteten ligger mot mig själv och min raka rygg och inte mot någon annan. Fuck hoes - Det är JAG som gäller liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0