Tech N9ne

Lets find a way to run away from life, Full of pain and strife,
Which direction I'm going I can't tell now, Mister 7/20 nina tell me I'm hell bound,
The IRS is on my ass for the check that I didn't cash and the levey from child support felt like I fell down,
So I'm lookin' for extacy pills tech is the next to be thrilled seconds from method we I'll daily,
My brains cookin' the recipe will beckon the best of me killed sections of sevens I feel crazy,
Hit the club in the night with a lil bit of drug in my life and I'm sure lovin it real hypey I'm delivering,
With my seat out my site, seperated from my wife in the middle of a crisis I'm high shakin' and shiverin',
Rolling balls I'm elated I'm going dumb now drinking liquor I'm faded n havin fun now
loaded gun and I'm tripping with everyone around keep me stuck in the sky I never wanna come down

Tech N9ne, droppar den skönaste versen jag någonsin hörrt. Låten heter little pills.

Vill ni se mina rim?

Inget mera än att implodera, imponerad av alla hot från en evig rymd
Inverterar expansionen, kreverar och faller ihop under min egen tyngd ;)

Så förstå det här - min pest och kolera går knappast bota
och mitt damoklessvärd ger knappt nån makt att hota
så sakta stod jag tills min atlaskota så knack och knall
så beskedlig att jag blev en fågel fenix i ett vattenfall
så jag fakkar allt iställlet för att vara sövd i min världsblid
hur många gånger kommer jag behöva bli en fjärlill
för övrigt något särskilt jävligt när alla förgås förgott
jag har fått nog då mina fotspår i sanden blåser bort
handen når för kort, nått som inte sällan händer
ingen alls står och faller i gråt när svarta fåret självantänder
nått jag hellre använder är alla vänner men det räcker nu
för pennan är starkare än svärdet men bläcket är slut


Det är så det eee åå jag tänker inte framåt i tiden
jag käkar upp din deo om det finns alkohol i den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0