<3 Memory

Ibland så säger man "va" precis samtidigt som man uppfattar vad människan egentligen sa. Men följande är steget längre. Jag ser en film. I översättningen så står det att han betalar 50 spänn för någonting. Jag tycker att 50 dollar är mycket så jag undrar om de gjorde en valutaöversättning. Så jag tänker tillbaka och lyssnar på minnet och minns vad de sa för att kontrollera att allting stämde. Lustigt när jag inte ens hade uppmärksamheten på det. En annan gång åkte jag förbi en skylt, läste "bikinilinjen" som hastigast. Insåg att det inte kunde stämma så jag plockade fram minnet av skylten och läste det igen. "Bilkliniken" stod det. Olika delar av hjärnan verkar vara olika effektiva. <3 memory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0