Förminska förstora förstöra

Mina tankar är mindre idag. Mindre viktiga. Jag läste i illustrerad vetenskap att desto större tendens en människa har att försvinna i tankar desto större tendens har en människa till olycka. På senaste har jag inte tänkt lika mycket och jag har definitivt inte tänkt på samma sätt heller. Min ambition med denna bloggen var att skriva varje dag och försöka spegla opersonliga tankar, eller i alla fall någon form av allmängiltiga tankar. Bortsett från att jag misslyckats med jämna mellanrum så känner jag att det blir svårare och svårare att upprätthålla ambitionen. Svårigheten är möjligtvis omvänt proportionell mot mitt välmående vilket leder mig att ifrågasätta: Blir den har bloggen någonting som hindrar mig i det jag egentligen vill uppnå? Samtidigt som det känns jobbigt att skriva så erkänner jag möjligheten att det är så och därför slutar jag skriva idag. Jag kanske återupptar detta en annan gång men det kommer att dröja. Trevlig sommar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0