Ful, elak, korkad.

Jag ser fula, korkade, elaka jävla människor glida omkring med barnvagn så jag undrar... Ser de inte hur jävla fula de är? Att de ens ville ha varandra ens en gång är ett mysterium som enbart kan lösas med insikt om hur jävla korkade de är, vilket får mig att undra - Vad fan hände med Darwins lag? "Survival of the fittest". Vad är det som är så fit med dessa människor? Fula som stryk i en värld där muskelstyrka inte längre är väsentligt och med intellekt lika vasst som en sked. Ofta när jag ser fula människor med barn så tänker jag "De måste vara otroligt snälla och bra människor"... Men med stor förvåning har jag ibland upptäckt min missbedömning. Vilket får mig att undra... Varför i helvete har dessa människor barn? Har de insett att de är så jävla värdelösa att de nöjer sig med en så jävla värdelös avelspartner? Eller har de råkat hamna i säng och blivit gravida för att sedan klamra sig fast vid någonting som förmodligen är deras enda chans till föräldrarskap? En gång var det någon som sa "Är du ful så får du väl för fan sänka din standard!". Men missgynnar det inte mänskligheten? En ful, elak, korkad människa borde tvångssteriliseras tillsammans allt annat avskräde.

Okay okay, jag kanske har en liiite grinig morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0