Konsten att roa sig pt2

Angelika
Varför är alla så kåta i Big brother? Den suuuuuuuuuugeeeer.

    • Hanna
    • Det är bara desperata killar som tittar elelr tjejer som är extremt uttråkade :p
      lördag kl. 00:57 ·

    • Sheldon Cooper
      Jasså? Jag tycker det är intressant. Från början är det ett experiment från NASA som går ut på att se hur länge en människa klarar av att vara skiljd från omvärlden. Testet visade dels att känslolägen förstärks samt att det finns en psykosrisk. Ett annat gammalt uttalande är att om man låser in en kille och en tjej i ett rum så är det bara en tidsfråga innan de nuppar. Alla deltagarna var övertygade om att de skulle klara av att bete sig normalt där inne och inte svika sina värderingar men det är nog inte många där inne som fortfarande speglar vilka de är i verkligheten. Jag tycker det är intressant att se vilka som viker sig, vilken typ av människor som har svagt psyke, hur gruppdynamik uppstår, eller brister, på konstiga ställen under pressade situationer. Det är faktiskt ganska intressant att se studera mänskligt beteende.

      En sak som är lustig med er är att ni hävdar att ni inte kollar men ändå vet ni tillräckligt mycket för att uttala er? Och ni tycker det är motsägelsefritt?

      För övrigt kan du jättegärna få tro att jag är desperat medan jag tycker att om du står för ditt uttalande så uppenbarar det ignorans... Och det finns nog ingenting jag föraktar mer än ignorans. ;)
      lördag kl. 01:13 ·

    • Angelika
    • Haha kul att du kopierar en helt A4 för ingenting. BB handlar bara om sex, romanser och utseende. Att folk tittar är ju ac ren tråkighet eller de som vill se boobs och sex. Thats it
      lördag kl. 19:23 ·


    • Sheldon Cooper
      Jag har inte kopierat någonting, jag tänker långt, skriver djupt och det är sådan jag är. Läs min blogg om du vill, eller kommer du tro att jag kopierat allt det med? Läs i så fall mina anteckningar, vissa av dem är så personliga att de aldrig skulle ha gått att kopiera dem. Dessutom, om jag skrivit det för ingenting så beror det uteslutande på din bristande förmåga att följa resonemang och ta till dig information.

      Att du sedan dömer ALLA andra efter det knappa innehållet du själv finner i big brother säger väldigt mycket mer om dig än om mig. Tänk på hur du framställer dig, annars är du inte mycket bättre än det du dömer de i bb för :p

      Du blir totalägd här, bara så du vet.
      lördag kl. 19:48 ·

    • Angelika
    • det e tur att facebook finns, så du kan få ut dina åsikter :)
      Igår kl. 14:43 ·

    • Sheldon Cooper
      Visst är det. Tur för oss båda antar jag. Skillnaden mellan oss är väl att du försöker pressa din åsikt på folk medan jag endast är ute efter att du ska förstå och respektera min :p

      Jag tycker sådant här är skitkul så säg till om du vill att jag ska sluta :) Visa mer
      Igår kl. 15:34 ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0