Konsten att roa sig

När jag är uttråkad så kan jag dra ut på nätet och mucka gräl. Skitkul. Följande hände på BigBrother-Gurkans fanpage på facebook...



Sheldon Cooper ▶ Gurkan
Alla kollar på honom och citerar det som alla ändå ser - idioter

Martin
och vem bryr sig om vad du skriver? attentionwhore? så less på haterz som dig. gå o va emo i ditt lilla hörn om du vill men ge fan i o smitta av dig på dom som inte vill va som dig

Sheldon Cooper
Uppenbarligen bryr du dig, idiot. Att kalla någon attentionwhore och sedan ge den uppmärksamhet undertryker din status som idiot. Att hoppa in i argumentation med någon man tror är en hater när man inte vill bli smittad ger ju bara hatern någonstans att rikta hatet, idiot. Fjortis-z förstärker idiotin ytterligare. Att plocka fram ordet "emo" från ingenstans är också synnerligen idiotiskt. Men du kanske tycker det är häftigt att kalla folk emo, idiot? Och jag har inte någonstans krävt folk på att vara som jag, det borde till och med en idiot se... Men med alla dessa förstärkningar och understrykande av idioti så är det ju solklart att du inte är en vanlig idiot. Du är ett specialfall du. För övrigt är jag ingen hater. Jag är bara förbluffad över att så många går in här för att skriva samma sak. Eller lite hater är jag kanske. Men det är tillägnat dig och jag måste tillstå att jag gillar det. Så nu kan du göra en av två saker. Kryp du tillbaka till ditt lilla hörn och eller stanna här och lek lite mer med mig, jag blir jätteglad vilket du än väljer, habibi.


It made my day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0