Rykten om igår.

Det sägs att vi sågs men jag såg ingenting. Det sägs att du såg bitch ut, som att du bara ville visa "här är jag, din fitta". Men jag känner dig bättre, jag känner dig allt för väl. Jag vet att du var arg och jag vet att du inte menade mig illa. Det sägs att vi sågs men jag såg ingenting. Men ryktet om det räckte för att förstöra min kväll. Jag känner dig, allt för väl. Jag undrar inte ens varför du var arg, för jag känner dig allt för väl. Oavsett hur bruten kontakten är kan du aldrig vara en främling för mig. Oavsett hur långt bort du är står du mig närmast hjärtat. Du var min bästa vän så idag gör din existens mig ledsen.

Det sägs att vi sågs, men jag såg ingenting och det gjorde mig ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0