Blablablä

Vi kanske inte lever i samma värld. Det finns inga garantier för att du ser saker som jag gör. Min röst, hur den uppfattas av dig, kanske bara skulle vara ett obegripligt ljudflöde om jag hörde exakt samma sak. Men du har lärt dig att tolka det du upplever. För dig är det begripligt. Vi kanske inte lever i samma värld. Så om din värld är din uppfattning borde väl jag vara mindre verklig för dig? Jag är bara en del av din uppfattning, ett element i din värld. Vi kanske inte lever i samma värld. Men vi vill väl leva i samma värld? Så vi söker kontakt. Slå våra kloka huvuden ihop och förena världar. Vi vill vara ett... Men vi lever trots allt inte i samma värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0